Кількість
|
Вартість
|
||
|
Cisco WebEx Support Center Enterprise Edition - це сервіс, призначений для організації вилученої технічної підтримки, який з комп'ютера запускається як веб додаток. Він дозволяє здійснювати контроль робочого столу через інтернет, запускати і керувати програмами, вирішувати будь-які проблеми, що виникають в режимі реального часу.
Як і в інших сервісах WebEx тут є можливість влаштувати відеоконференцію. Можна користуватися такими функціями, як:
аудіозв'язок і чат;
ведення запису і автоматичне складання протоколу сеансу;
підключення до сеансу при необхідності інших фахівців;
обслуговування за допомогою веб-браузера вхідних / вихідних звернень та їх маршрутизація;
моніторинг дій і поточного завантаження за допомогою панелі управління супервізора.
Функціонал Cisco WebEx Support Center Enterprise Edition дозволяє працювати з додатками користувача віддалено з такою ж ефективністю, як при особистій присутності біля його комп'ютера. Запис сеансу дає можливість перевірити дії фахівця, проаналізувати можливі помилки, а також накопичити базу даних за типовими проблем. Цьому ж сприяє і протоколювання сеансів підтримки користувача.